Linda, universitet, no way?!!

Jo det är sanning syster och broder.
Linda Jonsson har börjat på universitet.
Med skräck och panik i blicken har jag nu irrat omkring på skolan i två dagar.
Därför har det skett ett ofrivilligt glapp mellan mina blogginlägg, tro inte heller att dessa glapp kommer att upphöra, fortsätter det så här så kommer nog min blogg läggas ner inom kort pga av allvarlig tidsbrist.

Ännu vet jag inte vad jag gett mig in på.

Men en sanning är att det är skönt att prata med vänner som förstår och som uppmuntrar mig till att inte ge upp i första taget (det har jag inte tänkt heller, men ska jag vara ärlig somnade jag nog med en lite för stor klump i magen efter första dagen).
Lina, du är en klippa, tack för dina ord. Älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Lina

Men åh, finis!! Jag älskar ju dig med. Och saknar dig så in i norden. Kom hit! Ps. Jag snor bilden rakt av,hoppas det är okej. Puss!

2009-09-02 @ 18:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0