Fiskbilder..

Äntligen har min fina dator kommit tillbaka efter operationen. Den har genomgått en rad smärre undersökningar som slutade att den fick läggas in.
men nu är den tillbaka, vilket innebär att jag inte behöver använda lånade datorer hela tiden som i sin tur betyder att jag kan lägga in mer bilder...yey

Här kommer lite bilder från fisketuren med Jimmy och chilenskan Maria



Jimmy lär Maria hur man ska hålla i spöet



Maria fiskar



-men vadå, frågar jag, får man mer fisk om man flugfiskar?
Jimmy som är en väldigt, vad ska man säga, filurig människa säger kryptiskt
-om man säger som så, det är liksom mer en livsstil



jag



den endaste lilla fisk vi fick, även att vi fick den i det första förstaste kastet..eller okej, Jimmy fick den..


Har även lagt ut lite andra bilder på andra inlägg.. så kolla gärna in de senaste dagarnas inlägg me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0