Späck i häck

Jag har haft som några späckade dagar..
Det är som fullt upp hela tiden, fast ändå på ett skönt sätt.
Får träffa underbara människor, Anna Mähler, Tessie Von Bessie, Tommy och Hanna, Samuel och Annika, Jimmy, Hasse och Lena.. + alla andra fina människor..och inte att förglömma, jag ska få åka bil med Stina och Jakob ner till Linköping på lördag där jag även ska få möta mina fina dahlkvistare (stavar ni med k eller q, kommer aldrig ihåg). Det är så fint med vänner. Det är så kul med vänner.

Idag hoppas jag få tid över till Hannas hårslingning emellan mina olika småjobb som ska ta mig upp i den här karriärsstegen som alla pratar om. Hmm.. kan biltvätt och hustädning ta någon närmre ett toppjobb så då är jag sannerligen nära..

Och för att knyta ihop detta inlägg med ett tidigare, där jag så stolt proklamerade ut en njutande livsstil så kan jag även idag påstå att jag njuter, det var inte bara ord för stunden utan jag har fortsatt njuta ända sedan den minut som förra nämnda inlägg publicerades.

Jag njuter av vänner och livet i största allmänhet.. och över alla småjobb förstås..






och nej det är inte denna bil som jag tvättat och nej jag har inte så manliga händer och armar.. jag har snott bilden..huvva

Kommentarer
Postat av: Malin DahQvist

Vi stavar med Q! Viktigt! Puss

2009-05-14 @ 12:58:45
Postat av: Malin DahLQvist

Och med ett L som jag glömde i förra kommentaren. men nu är jag nöjd!

2009-05-14 @ 12:59:43
Postat av: Emma

Och på sönda blire jönkan!! Wee!! Längtar!

2009-05-14 @ 14:55:52
Postat av: Tess

Härligt det var att hänga alltså! Jag vill ha ner dig hit snart och leka runt hääär.

Hoppas du får det fint i jönköping! PUSSES

2009-05-16 @ 09:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0