sååå fina vänner!

För en vecka sedan bar det iväg mot vad jag trodde skulle bli en intensiv, underbar, kärleksfylld och alldeles perfekt liten roadtrip. Det var precis vad det blev =)


Va otroligt kul det är att ha så fina vänner överallt. jag har hunnit träffa så många. Människor som jag uppskattar, älskar och saknar när jag inte får vara i närheten av dem.
En del närmre vänner som jag delat i stort sett allt med..
En del vänner som börjar bli nära, som jag börjar dela saker med..
En del inte så nära vänner men som tillhör samma familj på någe vis..

Det var en väldigt intensiv vecka, en kväll i linköping, schlager och naturmonument för hela slanten. 
Fyra dagar i Jönköping, träffade älskade Emma och Elin, tittade på lägenhet, fick den, åt Ben & Jerry glass för första gången och shoppade lite för mycket.
En och halv dag i Stockholm. Fick träffa den fantastiska SOS-familjen. Så fina allihop.
Sov hos min fin fina Lorena, hon skrev om vår kväll i sin blogg, det kan du läsa om här

Vi såg Wolwerine i alla fall, den var riktigt bra. Jag gillar (älskar) verkligen Marvel filmerna.

Är dock lite ledsen över att jag inte fick någon riktig kvaliteéts tid me henne. Hoppas hon kommer upp hit på semester.
Även kul att som vanligt som den tönt jag är, hälsa på min vänner på mitt förra jobb. Fick träffa både Edgar och Musse. Det var verkligen sjysst.

På fredagkväll fick jag äran att gästa årets fetaste händelse Harvest Cry på Nalen



Du har väl inte missat Harvest Cry i helgen? Om du råkade missa fredagen och lördagens möte så finns det faktiskt en chans till som tur är. Imorgon, alltså söndag klockan 16.00 kommer det vara ett grymt kreativt och spännande möte. Missa inte det!

Själv var jag fakttiskt tvungen att åka hem till Övik idag. Blev bjuden på konsert av min favvo extra mamma Anita. Det kunde jag ju inte säga nej till. En  fet konsert med Michael W Smith. Otroligt häftigt att se så många människor som tror precis som en själv på ett och samma ställe.
Tyvärr va ja lite seg i skallen.
Råkade vara uppe lite sent igår kväll, ja hade de ju så nice. Endast 6 timmars sömn (jag är en typisk måstesova8timmarannarsfuinkarjagintemänniska).
Upp tidigt och sen 5,5 timmar bakom ratten upp till Övik.
Lite halvt mosig människa.

Inatt ska jag få vila upp mig efter min semesterresa i Sverige. Hmm, jag trodde det var de man gjorde på semester, vilade upp sig liksom..haha

jaja, nu ska jag sova..


Hepp

P.s de ä faktiskt kul me kommentarer, jag vet ju att ni läser, ni brukar ju säga de, men de skulle ju va kul med lite respons D.s

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken trip, verkar ju grymt! Åh, jag vill också se filmen, får ta tag i det. Puss på dig!

2009-05-24 @ 10:36:01
Postat av: Linda

det är klart det var grymt, jag fick ju träffa dig ;)

2009-05-24 @ 10:55:03
Postat av: Emmet

Var heeelt fanstastiskt att ha dig här min Lindert! Ser fram emot hösten! :)

2009-05-24 @ 18:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0