vilken vettig dag =)


Det är ju fantastiskt att inse att man har en underbar ny dag framför sig.
Jag skrev till Tessie att jag varit duktig den här morgonen
Igen?
va de ord jag fick till svar. japp, haha, jag är rätt duktig nuförtiden.
Denna dag handlade det dock om att jag va uppe rätt tidigt och helt prompt utan floskler bestämt mig för att ta en morgon pomenad/springtur i hästspåret här ovanför där jag bor. Fy va skönt.

Fåglarna kvittrade, det luktade sommar, gräs, blommor och frisk luft. I Ipoden hade jag Matt Redman som sjöng rakt in i mitt hjärta..

Heavens perfect melody
The creators symphony


Vilken härlig morgon, den här dagen kan ju inte bli annat än bra.


dagens tips: Robert Pattionson sjunger bra musik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0