min Emma min Emma!

Hon är tillbaka, min älskade är tillbaka..
Nu är det hon och jag för alltid.
Okej, nä inte riktigt men i tre veckor i alla fall.
Emma är min livslängstaste vän.
Ända sen barnsben har vi hängt ihop. I 20 har vi varit som ler och långhalm.
Förutom de år (1-3 år) som jag i min stolthet tyckte att Emma var töntig för att hon var kristen..
Sen går jag och blir kristen själv...haha
Snacka om att få krypa på knä och be om ursäkt.
Emma som är en av de godaste godtar min ursäkt och låter mig ändå vara hennes vän.
tack Emma, du är bäst!




Kommentarer
Postat av: Emmet

Min älskade Linda! DU är fantastisk! Tänk att jag får vara din vän.. Lycka!

2009-06-23 @ 23:15:35
Postat av: Lorena

SÖTIS!!!! snart får vi kramas =D

2009-06-23 @ 23:29:13
URL: http://lorrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0