Men hjälp vad jag suktar..


Ja men det är säkert..
Redan har jag kommit in i den där fasen att de skulle va så kul att åka iväg nånstans. Jag har även suktat efter festivaler men insett att jag jobbar precis när de är.
Har tittat på att åka på en sista minuten och inte alls tänka på vart man hamnar utan bara göra det bästa av stället man hamnar på.
Egentligen saknas väl både tid och pengar, fast ändå inte. Det behöver ju inte göra de..
Ahh vilket äventyr, ja jag vet att det inte direkt är som att bestiga mount everest eller paddla genom amazonas, men ändå.

Jag tror mina sukt känslor kommer av att de är lite grått ute idag, jag ska jobba och de flesta av mina nära kompisar är inte i Övik ännu..

Men till helgen blir det fest, japp, det blir mustaschfest =)



Festligt värre..

Nu ska jag ta mitt morgonkaffe, höja mig och läsa lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0