manisk?

Jag har helt klart nån sorts inneboende önskan om ett glänsande kromland.

Håller på som mest att städa inför kvällens partaj.

Jag kommer på mig själv att maniskt putsa handfatskranen inne på toaletten med toalettpapper.
Jag backar tillbaka och tittar nöjt på resultatet tills jag ser att det finns lite fläckar kvar under själv drag-grejen ( ja men du fattar, den du öppnar vattnet me), så jag fortsätter putsa.. och den proceduren upprepar jag 3-4 gånger.. tills jag inser vad det är jag håller på med...

Att det ligger smutskläder på mitt golv och att det är måsskit på farstubron, det är liksom inte så viktigt, inget jag prioriterar i min städning.. tacka vet jag glänsande putsade kromade handfatskranar..

Hmm..

Kommentarer
Postat av: Malin

Lite manisk kanske? :)

2009-06-06 @ 19:10:06
Postat av: Kusinvitamin

spegelputs...bästa medlet ;)

2009-06-07 @ 00:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0