Lånebebis och blondinbella

Lånebebis

Fattar du hur nice det är att va faster. Ja mena, det är liksom en dans på rosor utan taggar.
Jag får låna bebisen ibland och ta hand om honom och vara en sån där älskande, underbar faster som bara ger en massa.
Igår fick jag låna Theo en hel dag på stan. Sjukt lättsam unge!
Vi parkerade oss i hamnparken för sallad och jordgubbar till efterrätt..



     



Blondinbella

Har även kändisspanat.. Blondinbella är på besök i Örnsköldsvik med henns örnsköldsvikska pojkvän. Såg henne på H&M. Hon hälsade inte, vart såklart lite upprörd, Emma följde till och med efter henne för att få en liten pratstund, men icket.
Tur att jag aldrig börjat läsa hennes blogg för då hade jag sannerligen slutat med detsamma efter dagens snofsighet. Det var tråkigt, mest för Emmas skull..


P.s hehe.. eller hur Emma.. D.s

Kommentarer
Postat av: Lorena

HHAHAH linda min sötnos du passar hur bra som helst med en bebis i famnen ;)

2009-06-24 @ 14:29:16
Postat av: Emma

Mäh, förtal! Jag smög ju efter för att ta en bild! Men de försvann..

2009-06-24 @ 14:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0