inte nu igen!

Jag har gått och blivit förälskad..

Lugn lugn..låt mig berätta..

Jag har ännu en gång som så många gånger förr gått och blivit filmförälskad. Förälskad i en karaktär, ett skådespel, en berättelse.
Denna gång är det vad jag kallar det "tonårsfilmen" Twilight som fyllt mitt hjärta med diverse känslor.
Ja men jag vet, det är en film för typ 18:åringar, men vadå.. den är ju jättebra. Jag älskar väl kanske familjen Cullen, hur coola är inte dom. Än fast de är "onda" i sin natur är de så goda.. aawwhh



Kolla in den här familjen, slurp, dom ä ju hur coola som helst och snygga!!







Det är väl bara att gilla läget, förälskelser brukar ju gå över..

Kommentarer
Postat av: Johanna Jonsson

Visst är den! <3 haha, du kan få låna böckerna om du vill, de är ännu bättre än filmen! Om du läst böckerna kommer du att tycka att filmen är kass, och som sagt så är ju filmen underbar.

2009-06-02 @ 11:56:06
URL: http://jonssonjohanna.blogspot.com
Postat av: Malin

Låna böckerna av Johanna, dom är MYCKET bättre än filmen! Men visst är filmen bra och alla snygga men böckerna de är fantastiska! (Jag vet det är pinsamt att man är 25, men som sagt det går väl över!)

2009-06-02 @ 11:58:48
Postat av: Erica

Svar: Tack för din kommentar. Hur själva naturdiet dieten fungerar menar du? :D Jag byter ut ett mål om dagen mot en naturdietbar som jag köper i vilken livsmedels affär som helst :D Man kan ju byta ut alla mål men det klarar inte jag. Så jag byter ut ett, oftast kvällsmaten eftersom det är en chokladbar så stillar den mitt sockersug samtidigt :D

2009-06-02 @ 16:15:44
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/viktbloggen
Postat av: Hanna

Jamen jag måste ju verkligen också se den där filmen. Massor av mina elever är precis som du, förälskade. De är ju iofs mellan 13 och 16 år.. Men det verkar ju ändå som den här filmen kan tilltala oss 24 åringar mä. :)

2009-06-04 @ 15:40:10
Postat av: Hanna

Ja det är väl som att jag måste se den där filmen snart. Det är verkligen många som pratar om den, och massor av mina elever är som du, förälskade. De är dock mellan 13 och 16 år, men det är ju ändå tydligt att den tilltalar folk i våran ålder också :)

2009-06-04 @ 15:55:20
Postat av: Hanna

haha, ja jag tycker om att skriva två, nästan likadana inlägg ,p

2009-06-04 @ 15:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0