hårt arbetande

Har haft några riktigt arbetsamma dagar. Okej inte speciellt egentligen.. men jag har varit sjukt duktig =)

Jag har verkligen förberett för en toppensommar. Jag har slipat och oljat in flytbryggan. Yey!


haha, det här är inte flytbryggan, då skulle den va ganska liten, det här är en liten bro till garaget..

Jag också slipat en byrå som jag köpte billigt häromdan.


Sen ska den målas..

Det är för övrigt en skam att båten inte togs i bruk förra sommaren, denna sommaren tänker jag minsann bryta denna nedåtgående trend. Fiske, vattenskidor och gummiring..jippey..

fina väder-KOM!

Jag sa det till Tessie för någon dag sen och jag säger det igen, jag är verkligen så sjukt peppad på den här sommaren, jag tror att den kommer att bli grymt bra! Jag vill hitta på saker, göra konstiga grejer, vanliga grejer, bestiga berg, åka på festival och bara hänga på gräsmattan, sitta uppe sent och titta på solen som aldrig går ner, bada tills tårna är blå och äta jordgubbar med glass. Mycke glädje, mycke sol, mycke Gud och mycke kärlek. Kan det bli mycke bättre?!
Jag är pepp, är du?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är pepp!!! Sommaren here we come!

2009-06-02 @ 12:00:11
Postat av: Hanna

Ååå jag är SÅ pepp på ALLT du räknade upp!! :D Exakt som jag tänkt för den här sommaren. Mycket Gud o mycket galna grejer!! Jag är på på vad som helst Linda, bara jag kan ta mig från Bergom så =D Så sjukt kul att du är Hemma ^^

2009-06-04 @ 15:43:47
Postat av: Lina

ah, ja ja ja!! =)

2009-06-06 @ 20:00:09
URL: http://linaimoldavien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0