informationen saknas

Efter en lång morgonpromenad med Emma, ett avsvalkande dopp i fjärden och ett iskallt glas vatten i handen sitter jag nu och förbereder den inspirationsföreläsning jag ska hålla på lördagkväll för ett antal ungdomar.
Har försökt göra lite research för det jag ska tala om, men med det internet-tålamod jag har (eller ska jag säga informationstålamod) så är det inte helt lätt. Jag vill liksom att den information jag vill ha ska dyka upp framför ögonen på mig.
Jag vill absolut inte behöva leta, gå från länk till länk, följa anvisningar och söka sida upp och sida ner.. Hrmmf..

jaja, det här blir nog bra, jag har ju hela lördagen på mig också....Yeeiaks!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Spännande! Var ska du tala?

2009-07-02 @ 16:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0