I´m Back!



Oh yes! Tre dagar semester från bloggen, eller ska vi kanske kalla det avgiftning.
I fredags började abstinensen att sätta in.
I lördags fick en kompis stoppa mig från att skriva ett inlägg och
i söndags var jag kallsvettig från morgon till kväll.
Idag - är jag inte ett dugg sugen på att skriva..

I helgen hade jag ju såå mycket jag ville skriva om.
jag ville skriva om hur Malin blev en muffare ( kan tänkas att det kommer nåt om det senare)
jag ville skriva om mitt nya smeknamn (japp, nåt med baronessan)
jag ville skriva om hur du kan få mig att sluta andas för ett tag
jag ville skriva om besvikelsen
jag ville skriva om den frihet jag kände strax därpå
jag ville skriva om hur jag tänkte och sen ville jag fråga om det är möjligt, en vän sa att jag kanske borde tänka om..

Ja vi får väl se vad som kommer här framöver..

men nu..sova, efter en underbar kväll på ett helt fantastiskt ungdomsläger..
jag har varit hjälpledare och ikväll har jag undervisat..det var grymt kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0