ff = pyssel

Idag har jag föräldrafritt.
För det första, japp, jag bor hemma hos mamma och pappa.
För det andra, ja jag är över 20 år.
För det tredje, jag är bara hemma över sommaren.

I alla fall.
När jag har föräldrafritt så njuter jag som bara den.

För att mina föräldrar är jobbiga?
Nä hur kan du tro det, dom är underbara!
För att jag är själv med mina egna tankar, med mina egna drömmar och jag får göra precis som jag vill.

Så ikväll har jag tänt ett ljus, satt på tv:n (Miami Inc.), tagit fram mitt skissblock, nagellack och min kalender (måste överföra alla födelsedagar från min gamla kalender till den nya) och ska precis sätta på kaffe.

Har redan hunnit rita en man jag gillar så mycket ur Blindsides video "When I remember".



                kvällens pysseltillbehör och mitt nyligen gjorda alster

Kommentarer
Postat av: malin

VilkenFinBildDuArSaDuktigEmmasIphohnKanInteGoraMellanslagSomDuVet

2009-07-13 @ 21:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0