dagens tips

När jag är ledig, när det är fint väder, när det är dåligt väder så är mitt bästa tips att besöka alla mysiga cafeér som dyker upp på somrarna. Här uppe i Örnsköldsvik är det säkert ett tjugotal cafeér som bara finns under den varma(?!) delen av året..
Gamla cafeér som har udda kaffekoppar, hembakt fika och otroligt fin miljö.
I Love it!



Fika på Rättaregården i Moliden



     

På det här cafeét som jag besökte med min mor och en del släkt så fanns det också som ett litet museum inuti huset. En del intressanta grejer och en del ointressanta..

Men så kom vi till den här lilla grejen...




kan du gissa vad detta är?

Kommentarer
Postat av: Lina

Ett dass!!!

2009-07-10 @ 16:03:46
URL: http://finalillalina.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag tror också på ett resedass!

2009-07-11 @ 18:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0