vaktar för glatta livet..

I detta fridfulla land så löser man inbrott, rån och ovänatade besök med att anställa en vakt till sitt compound, till sin gård. Denna vakt måste ju dock få någon dag ledig, denn dag råkade bli lördag. Idag!
Därför måste problemet (se: utmaningen) lösas på något annat vis.

Två timmar framöver är det jag som ska se till att husets alla invånare ska vara trygga och i säkra händer. Linda Jonsson till er tjänst ( Det är här någonstans som jag klackar ihop mina hälar, rätar på ryggen och skriker "Alltid redo" med två fingrar jämns med pannen). Hittills har jag avverkat 33 av mina 120 minuter.
Jasså säger du, du ska bara vakta två timmar, det var ju fjuttigt!
Tycker du att det är fjuttigt kontrar jag tillbaka. Då ska du höra på det här. Klockan är 21.33 här, det betyder att jag vaktar mellan 21-23..haha.
Jag pendlar mellan att tycka att jag är en militärisk hunk-kvinna  som borde tilldelas hedersmedalj till en fjantig militärisk hunk-kvinna wannabe som egentligen skulle kunna gå och lägga sig eftersom ingen tjuv ändå är så dum att de kommer mellan 21-23.

Jag vet inte om jag är sådär jättegivande just nu, men likväl gör jag mitt uppdrag ecxellent.
Men Linda säger du, du sitter ju på internet och skriver blogg, hör du verkligen om det kommer någon där ute?
Men det var då till att vara tjatig, ta ifrån mig all min stolthet, gör det! Jag stänger väl ner internet då och går ut för att göra mitt excellenta arbete ännu mer excellent.

Roger ut! / En militärisk hunk.kvinna

Kommentarer
Postat av: Maja

hahahhahah... varför kan jag bara skratta???

2009-02-15 @ 09:55:13
Postat av: en älskarinnas bekännelser

Ha ha ha - militära hunkkvinnor växer inte på träd :-)

2009-02-15 @ 13:14:17
URL: http://secondlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0