segelbåt, festival och nya vänner

ber om ursäkt för mitt uteblivna bloggskrivande..

Har varit i Norge några dagar, tre för att vara mer exakt.. kom hem i söndags..
Det var verkligen hur kul som helst!!
Har hjälpt till på en festival som heter Harvest Cry Norge.
Jättemycket ungdomar.
Så kul.
Fick även lära känna lite nytt folk.
Sovde i en helsjysst segelbåt som hade 10 sovplatser. helt sjukt.
Det gungade verkligen i huvudet på dagarna när man INTE var på båten.
Bodde tätt inpå 5 andra tjejer, så kul att lära känna dom lite mer. Hur goa som helst!
Nya vänner är aldrig fel. Synd bara att jag inte kan ta dem med mig till Etiopien =(
Ska boka biljett imorgon, jippi!!

Nu ska jag sova.. vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0