livet - wow

haha, nu när jag skrev förra inlägget så insåg jag plötsligt att jag älskar livet, fatta va bra jag har det!!
pratade till exempel med min underbara Tessie idag, hon är underbar och jag saknar henne alldeles för mycket för att det ska va nyttigt..
Ska få träffa Lina i helgen, bara det förklarar ju lite varför jag älskar livet =)
Fick prata me Mallan på telefon idag och jag fick prata med världens bästa Linda Berg på telefon igår..
Bor med världens ( jo världens) knasigaste och roligaste person..

Jag älskar livet!!

Kommentarer
Postat av: Tessie

Jag blev även glad att prata med dig och att läsa den här ûber positiva bloggen:D jag har en del att lära av dig känner jag.

2008-09-11 @ 16:38:22
Postat av: Maja

vi har väääääärldensbästa liv!!

2008-09-11 @ 18:14:01
Postat av: sara

men söta söta du. tack tack.

Du är inte så pjåkig själv. =)



Kram kram

2008-09-11 @ 21:44:30
URL: http://saraforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0