får inte glömma

En kompis sa ungefär så här idag "din pappa verkar så snäll, fixar och donar alltid för dig"..

Ja det är han..ja det gör han..

Jag vill aldrig glömma det, glömma att jag har en av denna världens bästa pappor. Ställer alltid upp oavsett vad det gäller.
Vill alltid fixa, vill alltid finnas till hands, ber man om något är han inte sen att i alla fall försöka fixa det. En riktig varmhjärtad far som ofta visar sin dotter hur mycket han älskar henne.
Jag försöker på mitt sätt visa detsamma tillbaka, hur det går vet jag inte, men det största jag kan göra är kanske att aldrig ta honom för givet och aldrig glömma att en far som honom är det verkligen inte alla som har..
Än fast vi inte har samma förhållningsätt till livet och samma tro tycker jag att vi har en fantastisk relation som bara blir bättre och bättre var dag som går..

Älskar dig pappa! Du är fantastisk!


far ser tyvärr lite borta ut på denna bild men det var den bästa jag hade =)

Kommentarer
Postat av: Linda Berg

Linda Jonsson!!! Jag saknar dig!!!! Aaaaaaaaaa...... Kom hit till mig!

2008-09-22 @ 22:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0