bibelskolegäst

Igår satt jag åter i skolbänken på Mission SOS bibelskola uppe på Harvest center. Denna gång som tidigare elev och gäst.
Det var enormt kul att få lyssna till min favoritevangelist, min vän, chef, ledare och förebild Johannes Amritzer ( som för övrigt börjat blogga på http://www.missionsos.org/sv/blogg/).
Jag såg mig om i rummet flera gånger och märkte en påtaglig iveri varje elevs ögon. En iver jag också hade under hela bibelskoleåret, en iver efter att få mer mer mer.
Igår kände jag inte samma iver, nu har jag en annan iver i mig..
Då ville jag bli stoppad, fylld, matad, nu vill jag ge, göra, mata.
Det var verkligen inte samma känsla i mig igår som då jag gick skolan.
Det är gjort liksom, jag behöver inte göra det igen.. Det är en ny tid i mitt liv nu, ett nytt skede.
Nu är jag redo för utmaningarna och äventyren, jag har ju faktiskt blivit utbildad för de..

Så jag måste ju så här i slutändan rekommendera denna underbara skola, fatta va kul, givande, uppmuntrande, sprängande, spännande och nyttig denna skola är.. Om du vill veta mer så gå in på http://www.sosmissionsbibelskola.com/

Kommentarer
Postat av: Maja

haha, allt mitt är ditt! inkl mina snittsiga uttryck ;)

2008-09-13 @ 00:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0