Visst var du prostituerad?


Har fått nå joxlåsningar i ryggen så jag har haft de tungt å andas. Detta var sannerligen något som behövde åtgärdas innan resan. Jag ringde min kiropraktor Stellan ( som jag kallar han, han heter nåt helt annat, men Stellan är ett så coolt namn) och bokade tid, varpå han frågar

-Vet du vart jag håller till nu?

-Ja, visst är du på gatan?

Ooops, som tur är så lyckas jag snabbt ändra till torget, men i bråkdelen av en sekund så påstod jag att mannen i fråga gick på gatan.. va burdust!

Kommentarer
Postat av: Emma

ha ha! Linda då!

2008-10-13 @ 21:10:47
Postat av: Rebecka

Haha oops! :)

2009-02-16 @ 00:19:04
URL: http://yesterdayslie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0