Vänner - gamla, nya, livslånga..



Har fått äran att umgås med min älskade Frida än en gång. Börjar dock tycka att det är trist att vi alltid bara får träffas så korta stunder..
Frida är en underbar person med världens största hjärta. Älskar alla hennes kreativa små hälsningar som kommer med posten eller som denna gång framlagd på min maxbricka. En blå plastpärleskylt med mitt namn i gult! Tack älskade!



Har fått äta lunch med min snälla och får jag påstå "gamla"( inte som i ålder utan som i lång vänskap) vän Samuel. En av de snällaste jag vet.
Vi åt en smäktande lunchbuffé på Swedbank arena i Örnsköldsvik. Tillåt mig tillägga att man bör ha en extra tröja på sig, det är ju för allt i världen en ishall..(BURRR).

Var även ut igår på ett av Öviks uteställen. Det var väldigt kul, inte bara för att jag fick umgås med den bästa, den vackraste, den livslångaste ( vet att det inte är ett befintligt ord, men vad gör det när det inte finns ord som beskriver)..






..nej, inte bara därför utan även för att jag träffade en massa fint folk som jag inte träffat eller pratat med på väldigt länge, till exempel några gamla mellanstadiekärlekar ( observera pluralformen..haha, det kändes lustigt att konstatera att jag varit "ihop" med alla tre, dock i veckolånga eller i nåt fall kanske dagslånga förhållanden), jag hade för övrigt glömt hur sjysst Jimmy W skrattar, man blir ju glad ända in i själen.. Det var även så fint att Cebbe beskrev sin flickvän som helt fantastisk..va fiiint!!
Jag fick även dansa av mig lite energi..sweet

Träffade även min lustiga och snälla kusin Stefan, som insisterade på att bli kallad för Lill-Stefan. Kul grej me tanke på att han inte är sååå liten..haha

Vilka vänner och bekanta jag har. Kul helg i gamla hemstaden Övik ( och en sväng till Ume såklart).





                                                                                                             
                                                                                                                              ciao      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0