Har du en partnerspion?

Det inte jag kan fixa, fixar andra åt mig. Jo men det är sant. Här kommer man hem från Etiopien, inte direkt den största köttmarknaden (läs singelmarknaden, eller okej, jo, det finns en massa singlar, men kanske inte det första jag tänker på när jag är där och jobbar...plus att jag kanske inte vill..eller äh..ni fattar) i världen.

När man kommer hem och alla ( läs några, ganska många) har ihop det med någon, kanske till och med gift sig och skaffat hus ja då kan man tänka "oj".
Men jag behöver icket vara modlös. De senaste två dagarna har två vänner berättat att de har någon för mig. De har medan jag varit borta i andra uppdrag och inte hunnit ta tag i den delen av mitt liv fixat det åt mig. Man skulle kunna säga att jag har möjliga-livs-partners-spioner som sköter det arbetet åt mig. Eller så tror de att min egen kompetens i sökandefrågan är lika med noll.. Fast jag väljer att tro att de helt enkelt tycker jag är så grym så de vill se mig med deras vänner..

Jag tycker alla borde skaffa sig en partnerspion..mycket smidigt..mycket smidigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0