Förrädiskt..

Det är förskräckligt dumt att ha en dator som står på hela tiden i ens närhet, det slutar alltid med att jag kan summera min dag med ungefär 5 timmars datatid. DET ÄR JU HELT SJUKT!!!
Jag kan börja en dag med att tänka "åh vilken härlig dag, idag ska jag minsann göra bara en massa nyttiga saker såsom att städa mitt rum, gå ut och gå, vara med mamma, ringa alla dom där som jag borde ringa innan jag åker, rensa ut garderoben, borsta katten osv ". Men vad händer? INGENTING, jag sitter här och glor.. det är förrädiskt minst sagt!
usch, jag borde strypas..eller iaf få en linjal snärtad över mina fingrar, det var bättre förr!

Nä, nu ska jag gå och göra nåt nyttigt!





vad har hänt med alla kommentatorer..?(jag vet ju att ni läser, snålisar).

Kommentarer
Postat av: emma

I love youre blog! Läser varenda kväll! :) Ska kommentera mera, lovar! Ifall du lovar att inte hänga här mer än jag hänger på dagis! Puss!

2008-10-10 @ 17:41:08
Postat av: Alina

Hejhopp! Kikar in:) Ha ent revlig fredag!

2008-10-10 @ 17:45:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Andreas Sjöberg

Ska ta och följa med din blogg nu :)

2008-10-11 @ 18:06:45
URL: http://www.lakemt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0