egentligen...

..så tror jag inte bara att det är resfeber, jag tor också att det har att göra med alla nedskrivna ord jag läst om ditt liv, om din storm, ditt kaos och om jag får uttrycka mig hårt, ditt helvete...
..jag tar som åt mig av andras känslor och kapslar in dom i mig själv som om de vore mina..
en svaghet enligt vissa, en styrka enligt andra..jag vet inte, vet bara att jag kan gråta med dig utan att ens ha träffat dig eller sett dig..
..jag känner igen din känsla, därför lider jag med dig..

men vet i alla fall att jag tänker på dig och många andra som berör mig och gör mitt inre till en virvelvind av känslor..

Kommentarer
Postat av: En Älskarinnas Bekännelser

Men det är en fin egenskap; att kunna känna åt andra. Hoppas bara att du själv också får plats.

2008-10-13 @ 12:39:34
URL: http://secondlady.blogg.se/
Postat av: Linda Jonsson

Jo jag tror att jag lär mig det mer och mer faktiskt.. =)

2008-10-13 @ 15:18:08
URL: http://lindiloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0