Att hinna.. vad har du hunnit?

Jo det ska jag berätta..

Jag har tänkt i flera dagar att jag skulle skriva blogg, men har som väntat på rätt inspirationsrika, sprudlande ögonblick.. Det verkar inte komma så jag startar denna blogg 100% i köttet så får vi se om inspirationen kommer med orden..eller bilderna..

Vad har jag då hunnit med denna vecka..

ONSDAG

Tog nattåget ner till Götet för att hämta hem två peugeot partner med min kusin Anders.


TORSDAG



Här sitter Anders och pratar i telefonen (socialt) medan jag intar frukosten på Götets tågstation.


Jag tog ett foto på Anders peugeot när jag för en gångs skull låg bakom.. ;)



Vi tog en tur till Falköping på vägen upp för att hälsa på min andra kusin, Anders syster, Anna (observera hunken bakom..haha..).

Anders fortsatte hela vägen upp till Övik medan jag stannade i Märsta för att på torsdagskvällen gå på ett info-möte och sedan träffa lite vänner på fredagsförmiddagen, till exempel Lina den vackra.


FREDAG



Här står hon vid havet i Sigtuna, där vi åt en smäktande lunch på "Våfflan". Trevligt!



På vägen upp mötte mot Övik jag än en gång Anders, på gatukrogen "Kronan". Han var på väg ner igen för att jobba i Sthlm en vecka. Festligt!


LÖRDAG


Jag och Mor tog en tur till den stora staden Örnsköldsvik, hon hittade en klänning som kunde tänkas användas på ett kommande bröllop, jag skämtade till det att vi skulle ha likadana. Mor tyckte det var en knäpp idé, men jag var fast i tanken och prövade en klänning ivrigt. Titta så söta vi är.. (vi kommer inte ha samma, lugn..lugn..).


Senare på dagen träffade jag mina underbara vänner som jag saknat såå mycket. Elin, Joel, Daniel och Frida.


Frida följde med hem, vi gjorde en fantastisk god middag och avslutade med en vattnig halvslapp vattenmelon som inte var i sitt bästa skick..haha


SÖNDAG



Konsert med idolkändisen Kristoffer Hiding, ska tydligen vara en riktig höjdare, ja vet inte jag.. men han var ju bildskön.


Självklart hände det mycket mer, men det var detta jag hade bilder på.. så.. det har varit mycke kompishäng också..


men just de, en sak till, ett kändispan.. jag har sett Bosse Bildoktorn, live! Stolt är jag..


Klicka på bilden så ser ni kanske att det är han..


Ja, jag startade 100% i köttet och avslutade nog så också, bättre än så här blev det inte denna gång.

hej hopp

Kommentarer
Postat av: Lina

jag gillar din köttsliga blogg mycket, hihi. speciellt bilden på dig och mor, haha!! å så snodde jag bilden på mig ;) snart ses vi och snart är det sommar =D pussåkram

2008-05-14 @ 15:39:16
URL: http://finalillalina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0