knaskalas...

Ja och Lina skrattade gott åt en liten knipa jag försatt mig i..


haha

fast lite jobbigt á

På tal om Lina, så har jag och sistnämnda underbara kvinna precis kommit hem från ett trevligt äventyr..
Vi har vandrat en del av höga kusten leden. Började vandringen i måndags eftermiddag i Ullånger, sovde i bergsbodarna i Skule, vandrde vidare nästa dag till Slåttadalsskrevan, sovde över vid Nättarvattnet och avslutningsvis hamnade vi i köpmanholmen där vi blev hämtade. Fötterna fulla med blåsor, tungan torr som sand och huvudet tungt som en stenbumling. Fantastikt..
Helt fantastiskt!
När upphetsningen lagt sig, den rätta tiden infinner sig och blåsorna lagt sig så ska jag iväg igen, det är då ett som är säkert..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0