When you feel so tired but you can not sleep..

jag vill också bygga papiér mache träd
jag vill också skrika en hel raksträcka
skriva ord i svarta och röda känslor
jag vill framför allt bada mitt i natten
skratta ikapp med dig
harmoniskt, melodiskt, symfoniskt och fånigt

jag ville sitta nere vid stranden i natt
titta på vattnet som flöt förbi
solen som redan gått ner
föreställa mig den som om den var uppe
uppe för dig och mig

i bilen ville jag sätta på den där sången
sången som ibland får mig att sluta att andas
gasa hårdare
och rusa fram bara för att få utlopp
utlopp för alla dom där
alla dom där känslorna

visst är det konstigt att längta efter att få känna
känna sådär
sådär konstigt

kanske är jag helt enkelt för uppe för att vara nere..



and high up above or down below
when you're too in love to let it go
but if you never try then you'll never know
just what you're worth
Coldplay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0