STAR WARS EXHIBITION ÖRNSKÖLDSVIK 2008



Den efterlängtade utställningen har äntligen öppnats
Utställningen som kritiserats och rosats
Utställningen som kostar miljoner att sätta upp
Ett helt museum har rustats upp
Målats invändigt helt i svart
Den K-märkta fasaden har på ett ställe helt tagits bort för att kunna skeppa in den stora låda som
Darth Vader befann sig i..
Jag var där och jag blev nöjd, otroligt nöjd!




jag kan på något sätt tycka att vi är lika.. han är vis, han är kort.. behöver jag säga något mer?



att se Darth i verkligheten gå runt och spatsera var värre än spökhuset på gröna lund, jag blev tagen och hjärtat slog trippelsalto..

nöjd, supernöjd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0