Märsta, mitt Märsta, Linda min Linda

Är på besök i Märsta, min hemstad för ett år sdan ungefär..
Mycket har hänt sen dess..Oh ja!
Mycket bra...Oh ja!

Har fått träffa min underbara vän Linda Berg..

Så här fina var vi under påsken i Etiopien..

Linda åker tyvärr eller lyckligtvis beroende på hur man ser det till en helt annan världsdel denna gången.
Kommer kännas knepigt men ingen kunde väl vara gladare än jag över att hon ska dit.

Älskar dig Linda!
Lycka till och Guds fetaste välsignelse över dig där borta eller "over there" som man säger i Amerikat!

Kommentarer
Postat av: Linda Berg

Du är gó du! Jag älskar dig vännen! Det har varit fantastiskt att få ha dig här, men väldigt tomt nu när du gett dig av till nordligare breddgrader.

2008-07-30 @ 17:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0