Min jul...

Vilken fin jul jag har haft.. istället för att försöka med ord så vill jag dela med mig lite av de foton som så fint beskriver den glädje jag upplevt..
Julklappsutdelning på morgonen, glädjen är obeskrivlig..



Vad kan det vara?
VA!?? Converseskor???
Här gråter och skrattar jag samtidigt...
Jag tänker aldrig släppa dem!!


På eftermiddagen gick vi till ett tyskt par som bor i området på julfika..


  Han överraskade oss alla med att ge sin fru en apa, mest överraskad var nog apan..




Kvällen innehöll julklappsutdelning till våra etiopiska vänner, julbuffé och festlig eldsprutande desert..men...



 ...nån gång måste ju kvällen ta slut..



 

Kommentarer
Postat av: Emma

2009-01-03 @ 17:16:34
Postat av: Emma

åh va härligt!! Tell me more!!

2009-01-03 @ 17:19:46
Postat av: Malin

Vilken fantastisk fin julklapp du fick! Ni ser ju ut att ha firat en kalas jul! Kul att prata med dig med, du saknas i Sverige. Puss!

2009-01-06 @ 22:14:27
Postat av: Malin

Vilken fantastisk fin julklapp du fick! Ni ser ju ut att ha firat en kalas jul! Kul att prata med dig med, du saknas i Sverige. Puss!

2009-01-06 @ 22:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0