Tingvalla here I come..again

Igår tog jag mitt pick och pack för att pröva lyckan i Märsta om än för en kortare tid.
Lasset gicj från Hörnäsvägen kl.9.00.
Chauffören i bilen hette Joel Åström, en trevlig och välmående grabb i sina bästa år.
Trots att denne Joel inte riktigt hade svängarna inne i sitt egna kartsystem kom vi fram till slut, själv satt jag och pekade med hela handen för att inga misstag skulle begås, men ack och ve, blott en stund vilade mina ögon på annat än själva vägen, det var vid dessa tillfällen vi fick ta ett extra varv runt rondellen eller svänga runt ett halvt kvarter för att komma tillbaka till utgångspunkten för misstaget. Så kan det gå..
Framme i Uppsala skulle chaufförens pick och pack lastas ut i en gemytlig liten lya på 42 kvadratmeter.
Ansträngande men uppfriskande.
Datorköp hos en av Uppsalas vänligaste och trevligaste och noggrannaste( bara ett antagande) människor, cred till honom!
Vid 22 kom jag fram till min framtida bostad, Tingvallavägen it is. Igen..=)
Får bo hos den nuvarande lägenhetsinnehavaren Maria som flyttar till Thailand om två dar, så snällt!
Var så trött, somnade som ett litet barn i den lånade sängen. Så skönt..

En riktig flyttdag, precis som den ska va..

Kommentarer
Postat av: Linda Berg

Så det blev en sväng till Märsta! Krama alla och hälsa dem att USA är fantastiskt och att jag stortrivs, Nancy, Vicky, Camilla, Nina och alla andra.

Du är go.

Kram kram....

2008-08-28 @ 03:18:13
Postat av: Martin Nylander

Hej! Trevlig liten blogg du har. Jag gillar det du skriver :)



Lycka till med allt, med Stockholm och äventyret därefter.



Kram!

2008-08-28 @ 22:19:31
Postat av: Linda Jonsson

Linda: Ja det vart Märsta trots allt, jag stortrivs, har precis varit på kick off som formligen blåste mig av mattan..haha vilket lustigt uttryck..



Martin: kul att du hitta hit.. tack så mycket, lycka till själv..



ciao

2008-08-28 @ 23:05:04
URL: http://lindiloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0