en potpurri av tankar funderingar och ord



Jag lever ett liv som ibland får mig att tappa andan..
Ett liv som ibland stryker kring mina ben för att senare få mig på fall
Jag lever som jag lär
Njae, men försöken är goda och viljan finns, procenten för lyckade försök är okej..
Mitt liv smeker mig medhårs och jag är stark för hans ord förblir i mig
Vem kan då va emot mig?
Vem?
Ingen sägs det.
Hoppet lever inom mig.
Hoppas kunna sprida dess väldoft, både till gammal och ung.
Smaka och se att Herren är god
God, god som mammas blåbärssaft, som gumman på byn, som finns där för alla, bakar kaka åt alla.
Livet är gott, gott att leva..
Det ska vara gott.
Annars får det ju faktiskt kvitta.
Synd bara.
Att inte alla lever i ett liv som ibland får dem att tappa andan
Andan för att han är så god
Jag lever på hoppet.
En dag ska de få se.



P.s på tal om nåt helt annat, ja Lina, jag håller med fullständigt, den "där" måste man verkligen kunna diskutera med, WORD ON THAT D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0