ARA

Har alltid trott att Ara är en papegoja men tydligt att mina kunskaper vidgades när jag idag fått reda på att även en av de svenska brottare som skickats till OS heter Ara..

(för övrigt sa sportkommentatorn till basketmatchen som är på TV nu "Oj oj oj, det där är verkligen basketgodis"... haha, basketgodis..)

..tillbaka till Ara, jag tycker att det var rätt att kasta medaljen, jag antar att den lilla rebellen inom mig vaknar till vid såna tillfällen. Något inom mig ställer sig hastigt upp, kastar vattenglaset i väggen, skriker allt jag orkar så svetten lackar och ansiktsfärgen snabbt skiftar till brandbilsrött (ser ni hur musklerna i ansiktet vrids i nån sorts muskelsammandragningen för att jag tog i så mycket i skriket) "JAG KRÄVER RÄTTVISA" är tanken bakom det skrik som endast innnehåller grymtande ljud.
Men som vi alla vet och förstått så var detta bara något som skedde inom mig och därför..
..nöjer jag mig med att Ara lägger medaljen på mattan och demonstrativt lämnar rummet...


Rock on..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0