london osv

Jaha, vad ska man säga.. nu sitter man i London, fortfarande helt ovetandes om vad man har att vänta.

Flygningen gick som skridskor på blank is. Mycket bra alltså.

Det är ju fantastiskt att sitta på Londons flygplats. Så många olika nationaliteter som samlas under ett och samma tak. Ja nu är ju Londons flygplats en väldigt stor flygplats med väldigt många byggnader så det blir ju inte bokstavligen under ett och samma tak men du fattar vad jag menar. Hoppas jag..

Det jag inte gillar är att de inte tar VISA här. Jag blev ju så sjukt sugen på en "Froffee", en kaffemilkshake, och att den var fairtrademärkt gjorde ju inte saken sämre. Bredvid menyn låg det dessutom en smäktande gul banan och väntade på att få bli uppäten av mig.

Synd för den för jag hade varken euro eller nån anna valuta som de godtar.

Allt går bra, säkerhetskontrollen kunde gått smidigare. Mitt handbagage är inte det mest organiserade i denna värld. Är även lite väl orolig för att mitt handbagage ska stoppas i sista minut. Väskan är mätt av mig två eller tre gånger och den ska hålla efter Brittish Airways "handbagage-mått", men när jag tittar mig omkring så är jag den enda som har ett lika stort handbagage som underkroppen. Nu är det ju även så att alla har olika stora underkroppar, men om jag jämför med min egen underkropp så att säga. Ja nu ska du inte ta det här fel och tro att jag har lånat folks handbagage för att mäta med min underkropp. Nej jag har använt mitt ögonmått, ja nu vet ju de som känner mig att mitt ögonmått inte är mycket att lita på. Så i slutändan så tror jag att det kommer att gå bra.

Oj vad jag är sugen på kaffe, helt sjukt. Överväger att gå och ta ut pengar, men det känns ju även väldigt onödigt.

Kanske jag ska försöka organisera mitt handbagage och kanske sätta mig och lyssna på lite musik. Tack vare Tessie von Bessie även kallad Chewbacca och Fillerell så har jag me mig en massa bra musik som kan få vem som helst att komma in i rätt stämning.

Jag undrar vad Londons flygplats kräver för stämning, kanske det blir lite Anthony and the Johnsons, kanske lite Kirk Franklin eller kanske lite Shout out Louds, jag det återstår att se..

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0