dags då.

Jaha hörrni, då var det dags.
Dags att frakta kroppen till varmare breddgrader.
Känns overkligt och inte alls som en sanning.
Med packning som väger bly. Med,
ett faktiskt än så länge stilla sinne och ett lugnt hjärta ger jag mig iväg för att att kanske vara med om min mest kulinariska (kan man bara använda det ordet när det gäller mat?..hehe) upplevelse hittills.
Har tänkt komma hem med erfarenhet, med kärlek till etiopierna och ett glatt och gott samvete om att jag gjorde mitt bästa.
Spännande och utmanande.

"Känns det rätt för dig så känns det bra för oss"

Det känns väldigt rätt och bra.
Vi ses om ett halvår hörrni. Någon kanske tidigare ;)

Ha det så jättebra och be väldans gärna för mig.

puss och kram från en snart flygande dam.


Kommentarer
Postat av: elin larshage

Du finns i mina tankar... älskar dig vännen min! :)

2007-09-05 @ 10:53:06
Postat av: Anna

Åhh det kommer att bli så bra det där tror jag. Ska tänka på dig. Ta hand om dig nu
Kram//Anna

2007-09-05 @ 12:08:45
Postat av: Josephine med alla djur ;P

Jag har säkra källor som säger att Afrika är underbart
(okej,hon vari Tanzaniamen ändå :P)
Hälsa alla vackra/exotiska/läskiga djur från mig. Och blir det ångestpanikensamhet någon gång så tror jag iaf att det finns enuniversell godhet. Som att du tror att Gud finns i allt. Jag tror att godhet finns i allt. Jag litar på naturen mer än på människor. Så hitta en palm/ödla/kaktus eller whatever och prata med den. Jag är 99% säker på att jag kunde prata med vinden när jag var liten,och den lyssnade verkligen. Om inte annat så kan du sätta dig vid din palm/ödla/kaktus och tänka på mig och Tessie. På att vi snart ska leka på tak och äta hundra kilo godmat och se film och LEVA! 6 månader är inte mycket egentligen. Mitt förhållande med Sofie kändes som kanske en månad,men det var sex (fast utan sex..) och jag har liksom kännt Tessie i 10månader,men den tiden har gått så otroligt fort. Jag tror på dig. Och jag önskar verkligen att jag kan åka iväg någon gång, du lever min dröm snart. Jag har dock tre underbara djur att ta hand om. Om två veckor åker jag till Tessie och då kommer vi att be för dig, promise. Jag vet inte riktigt hur man gör,men jag kan väl be till den universella godhet jag tror på iaf. Jag har träffat dig 3ggr (for real) och jag tycker om dig så mkt ändå. Jag som brukar vara skeptisk mot människor i MINST tre månader. Min själ säger att du är någon speciell. Och min själ har sällan fel. Monstret kan ha fel, men aldrig själen. Love ya fina du! Take care, nästa gång vi ses ska vi prata drömmar och livsmål och sedan somna
lugna och lyckliga i en kokong av våra täcken. 6 fötter, 3 hjärtan, 1 själ.
Du räddar världen snart. Det har varit min högsta önskan så länge jag kan minnas. Såg dig på kort idag och fick tårar bakom ögonen. Men sen blevjagglad för Dig. Du ska på äventyr! Kärleksäventyr! Nya kärlekar att ta in,och de gamla kvar här när du kommer tillbaka. Och tror du oss inte får vi väl skicka kärleks-sms ibland :)
Puss på kinden vackra vän (får jag kalla dig min vän?) Om du räddar världen lite från mig också kanske du får en puss på munnen nästa gång ;*

2007-09-06 @ 00:48:02
Postat av: Sara Forsberg

Men Linda, hej!!! Typiskt att jag tydligen hittade åt dig för sent. :) jaja, hoppas du iallafall att du en inspirerande resa. Puss och kram//Sara

2007-09-10 @ 23:39:09
URL: http://saraforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0