idag

idag älskade jag livet

jag älskade att jag fick sova ut

jag älskade att jag fick äte en ordentlig frukost

jag älskade att solen sken

jag älskade att jag hade en vän som ivrigt signalerade i min ficka i min mobil att hon ville vara med i min vardag

jag älskade häggens doft

jag älskade att jag fick gå i sakta mak till jobbet utan stress

jag älskade idag

jag älskade livet


(fast jag var lite sur på en dum grej som inte borde gjort mig sur.. dumt.., som förstörde lite av min dag, jag hatar att ibland så kommer min långsurhet fram och jag kan inte göra nåt för att dölja att jag är sur, "snacka om att städa och diska frenetiskt" skrattade Anne som visste varför jag surnat till, jag ska bättra mig..)

iaf så va det en bra dag och jag längtar tills imorgon kväll och tills på fredag och hela helgen..jihoo..vilket bra veckoslut jue!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0