Beslut up my...


Jag hatar att ta beslut, jag är usel på det, jag suger helt enkelt! Jag fattar inte hur jag ska kunna leva ett helt liv med att fatta en massa skitbeslut som bara äter upp en på insidan!

"Ibland måste man faktiskt sluta vela Linda"

Ahh!! min bästa mentor, min egen mamma, börjar bli less på att jag velar. What to do?

Och varför är det alltid så att jag hittar en massa utbildningar, resor, volontärjobb när det är för sent att söka till dom och varför känns dom alltid så rätt då? Antagligen för att jag vet att är det för sent att söka till dom så därför finns det ingen chans att jag nånsin kommer behöva ta beslutet att gå den utbildning eller resa den resan eller ta det volontäruppdraget..

oj oj oj

I alla fall har jag haft en bra dag med Lina, hon är snäll.. =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen.
Jag ska skicka ängla vingarna jag lovar, har vart lite mkt på sista tiden, m ska verkligen få iväg dom i veckan.
Du borde nog läsa tärningsspelaren och skaffa dig en tärning. Det har min veliga vän ida gjort och hon har lärt sig mkt.
ha de bäst, hoppas vi ses i sommar /kram kram

2007-05-27 @ 22:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0