sjunger pa sista versen nu

Usch det har ar jatte, jatte, jatte jobbigt, det trodde jag inte att det skulle va.. men jag vill INTE lamna Brasilien.
Nar vi skulle aka fran Vitoria och Edgars slakt grat jag som en liten barnrumpa (nastan sa jag skamdes, men de far val ta det som en komplimang). Jag gillade verkligen den slakten. Jag tror nastan att jag maste lara mig portugisiska sa jag kan halsa pa dom. Skulle va jattekul.
Jag raknar med att jag ar tillbaka inom ett ar. Vi far val se om jag kan fixa det. I'll do my best..

Jaha, sa va har hant sen sist da.

Vi har alltsa akt tillbaka till Vitoria och hangt dar i tva dagar, hade en jatterolig fest med slakten pa lordagen. Slutet var roligast..
Usch vad jag gillar dom.. ah jag kan inte tanka pa dom, da blir det bara jobbigt... (tank inte pa dom, tank inte pa dom, TANK INTE PA DOM!)
Jag forsokte forgaves ordna sa jag kunde stanna i tva veckor till, men icke sa nicke, det gick inte..

Iaf sa akte vi buss till Rio i sondags natt. Jag, Noomi och Daniel ( vi har ju tappat en i resesallskapet pa vagen). Bussen var sjukt skon. Man lag typ ner, varsta komforten. Jag sov hela vagen. Borjar bli en mastare pa att sova i forden, hoppas jag sover pa flyget me..

Imorse anlande vi till Rio och varat hotell. Solalskare som vi ar sa gick vi ner till stranden for att lapa dom sista brasilianska solstralarna innan hemresan.
Det skulle vi inte gjort. Nagon usel en snodde min vaska.. Jaja, nu har man varit med om det ocksa..
 Direkt efterat kande jag spontant att det hade varit nice att umgas med Claudia och Chris som tillhor Edgars slakt i Vitoria, dom var bra pa att muntra upp mig ; )
Men jaja, att bli ranad hor val till..
 Sa har ska man inte saga men jag gor det anda, det var ganska spannande, for jag fick ga till ett litet poliskontor pa hornet sen fick dom ringa efter en polis som fick skjutsa mig till ett storre poliskontor dar dom kunde engelska (gratis touring i RIO.hihi). Dar fick jag avlagga rapport om vad som hant och  vad jag hade i vaskan.

Spannande.. ( har passar verkligen mitt motto in kande jag "'Life is like a box of...'').

Jaha sa vad gor man da nar man inte har nagra pengar och visakort langre ( plus att mammas bors och shorts forsvann och lite andra grejer, forlat mamma), jo man tackar Gud for att man har snalla resekamrater, sjalvklart skulle jag fa lana pengar av dom.. Nu kanner jag mig verkligen som barnet i sallskapet..haha
Mer patagligt an nansin.. ( pappa, kan du betala, mamma jag vill ha den dar..).

Ikvall akte vi till Barra shopping, jag shoppade lite grejer, exempelvis kopte jag ett likadant linne som jag kopte i Vitoria, det blev ju snott idag.. Det var mycket trevligt med lite shopping. Det lattade upp mitt sinne.. lite iaf

Och nu sitter vi har pa internet mitt i sena natten..


well what to say, resan maste ta slut nan gang, tyvarr..
usch vad jag kanner mig lag, vad ska man gora for att ''cheera" upp sig sjalv..
man kanske skulle sova, da slipper man kanna sa mycket. Det finns andra saker man kan gora ocksa, men det gar tyvarr inte nu.. jaja

Ska bli kul att traffa mor och far i alla fall, saknar Baloo och Snabbfot.

Ses inom kort, hoppas jag. Karlek till er alla. 


Kommentarer
Postat av: Emmet

Jag är iaf glad över att du ska komma hem igen! Sverige har inte varit sig likt utan dig, min älskade vän! Puss

2007-03-20 @ 10:41:10
Postat av: Anonym

Vilke skurkar, sånt gillar vi inte! Jag vill iaf mcyket gärna att du kommer till Sverige, men jag förstår din känsla... Vad har hänt med den fjärde resmedlemmen då? Äh, du får väl berätta om du inte hinner svara. Snart hörs vi i sverige, puss!

2007-03-20 @ 16:44:51
Postat av: Malin

det var jeg det...

2007-03-20 @ 16:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0