Cause I´m leaving on a jetplane, don´t know if I´ll be back again ( well I will)

Idag kl. 13.00 star vi uppstallda utanfor hotellet for att "graba" en taxi till flygplatsen. Dar ska vi tillbringa 4,5 smaktande timmar tillsammans for att sedan boarda planet som ska ta oss till Svedala.
Kl. 14.30 imorgon ska vi landa i hufvudstaden.
Kl. 18.40 gar nasta plan som ska ta mig ytterligare en bit narmre mitt barndomshem, darifran blir jag antagligen hamtad av mina underbara foraldrar.

Kvallen igar utvecklades till ett smarre morker. nar jag gick och la mig undrade jag varfor jag ens utsatte mig for att behova aka hem, kanske jag inte alls skulle akt till brasilien, da hade jag sluppit det har.

Morgonsol, utvilad hjarna och fagelkvitter, nagon har nog bett en bon for mig dar hemma. Idag kanns det helt okej att aka hem. Jag kommer anda att komma tillbaka. Suget jag haft de senaste dagarna har slappt totalt ( nastan iaf), jag ar redo att slappa Brasilien for ett tag.

Kanns enormt skont maste jag saga..

sa.. vi ses i svedala..

karlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0