jamen visst är det så


Att Övik är en vacker stad, att det är skönt att sova i sin egen säng, att världen ligger för mina fötter, att människor i min närhet är roliga, att jag är omtyckt, att havreknäckemackor är typ det godaste, att jag gör av med alldeles för mycket pengar jämt, att jag nästan saknar jobbet lite grann, att jag måste fixa nånstans att bo, att jag vill inreda ett hem, att jag är lite nervös över att prata med en flicka som kanske kan säga mig vad som ska hända, att jag snart har slut på min semester, att jag ska klippa gräset imorgon, att jag har börjat på mitt researcharbete, att jag kom in på en utbildning som jag inte ens vill gå, att jag ändå trivs lite med livet men ändå är lite stressad, att jag ska gå och sova nu. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0