packning, oviss sovplats, snälla kollegor och världens bästa träningskaraktär


Egentligen behöver jag inte skriva nån blogg för jag fick me allt i titeln..

Det är ett enda packnings och städkaos hemma i våran lägenhet nu, vi ska ju separera.
 "Hur känns det" är en fråga som ställs nästan dagligen. "Jo tack, det känns väl helt okej" är mitt svar. Det finns ju ingen som ersätter Lina, helt klart. Hon är ju den perfekta frugan ( Lina..bli inte stor på de nu!). Hennes mat, ah, jag blir matt av att tänka på att den är ett minne blott. Nu kommer jag endast få äta mina egnehändigt tillagade grytor eller sallader. Hyfsat goda de me, men Linas kokonst..Mmmm

Idag har jag och Lina börjat städa..suck
Jag är inte orolig för packningen och städningen, nej jag är mer.. vad ska man säga.. jag tycker helt enkelt att det är otroligt tråkigt, men tydligen så är det ett måste =P

Från den 27/1 så är jag officiellt bostadslös i storstaden stockholm. Men himlen ska veta att jag nog har världens snällaste kollegor. Den ena efter den andra erbjuder mig sovplats. jag tackar och bockar! Någon sorts förhoppning är ju att jag ska få tag på något eget. En etta i solna skulle inte sitta helt fel, jag hoppas!

Jag måste bara få bli lite, lite, lite självgod så här i slutet av mina blogg, idag hade jag nog världens bästa träningskaraktär. Först gick jag på ett spinningspass i 45 minuter sen direkt efter gick jag på ett muskelpass på 55 minuter. Jag är riktigt stolt.. Imorgon kommer jag inte kunna gå.. men jaja

På tal om imorgon, imorgon börjar min portugisiska kurs som jag ska gå på sex kvällar här framöver. Jag måste faktiskt säga att jag är varken nervös eller spänd, inte heller överlycklig att jag ska gå den. Vi får väl se om de va värt pengarna eller inte.

nu ska jag se färdigt tredje vågen, roger ut



p.s Ja tessie det är nog lite våran låt, en annan låt som jag tycker är ännu mer vår låt är "en ny skön värld" med bo kaspers. Det var lovelii att prata med dig i fredags, en lycka! saknar dig mer än ord kan säg.. D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0