kakstad och pizza

I forrgar kvall var vi uppe i en sa kallad kakstad och halsade pa en av Edgars mostrar, min favorit moster och morbror sa har langt. Morbrorn ar kock sa dom gjorde underbart god pizza at oss, tyvarr var jag valdigt forkyld igar sa jag kande inte riktigt smaken till fullo, men jag kande pa konsistensen att den var riktigt bra plus att manniskorna runt omkring mig sa att den var himmelsk, sa darfor sager jag ocksa det :)
Dom gjorde pizza fram till 1 pa natten, vi ar bortskamda sa det bara sjunger om det, jag skams lite grann. Man skulle sa garna vilja bjuda over dom till Sverige sa man far skamma bort dom lite. Den dagen jag blir rik sa ska jag komma ihag den fina slakten i Vitoria.
Det vart ju sa sent och bussarna var fa sa vi valde att sova over, det var en hojdare helt klart.
Vi fick sova i foraldrarnas rum, dom har ett valdigt enkelt hem, men sa mysigt och gemytligt, man kande sig verkligen som hemma. Dom ar bra, helt enkelt! 
I alla fall, vi fick sova i foraldrarnas rum, jag, Noomi, Daniel, Edgar och Edgars mamma Angela. Jag lag pa en madrass pa golvet precis sa att jag kunde se ut genom fonstret och upp pa himlen, det var helt fantastiskt, jag ville inte somna, jag ville bara titta pa himlen. Jag skrev om det i bloggen tidigare.
Idag har vi varit uppe vid ett utsiktsplats vid mostern, man sag hela Vitoria, mycket fint. Sen har vi varit pa stranden plus att vi har hyrt en bil som vi ska anvanda for att ta oss upp langs kusten. Det ska bli spannande. Vi tyckte de skulle bli roligt, spannande och ganska trivsamt, nu pa det har internetcafe'et som jag sitter pa, sager agarinnan att det kommer bli skitjobbigt for oss..ihh.. jaja, livet ar ett aventyr, det ar bara att ta det som det kommer! "Life is like a box of chocolate.." ni vet resten..
Ikvall ska vi kanske ut och ata, beroende pa vad Nommi sager, hon var helt slut, hon klev upp tidigt idag for att fixa sina naglar, dom vart riktigt, riktigt fina.. Jag hade ocksa velat gora, men tyvarr, jag ar ju en kottatande vaxt sa jag har som inget att mala pa..
over och ut


Kommentarer
Postat av: Lotta, Ulla och moster Karin

Hej hallå ola på dig!
Vad kul att få ta del av din resa. Brudarna "morsorna" som hälsar på har varit ute och shoppat idag, en spetskant och en virknål, de blev nästan fattiga, hihi!!
De passar på när de är i storstan, kan man säga.
Det blir antikaffärer imorgon och dansföreställning på Dansensa Hus. Moster Ulla hälsar och vill att du sköter om dig, mamma Karin ger stora kramen och jag då kusinen säger rock on! :-)

2007-03-02 @ 22:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0