bilder..jippi


110107-84
lite turistbilder fran Rio..nar vi var uppe vid mighty Jesus
Ni ser Edgar halla ut handerna, Daniel snett ovanfor till vanster och mig lite nedattittandes under Edgars vanstra hand..
Det roliga ar att det ser ut som att Edgar ar med dom tre andra som ocksa racker ut handerna, vi borjar fundera pa om han har ett annat resesallskap vid sidan om, isafall har han skott det valdigt snyggt maste jag saga :P


110107-83

Utsikten vid Jesus-statyn, fin fin

110107-80

Edgar lyckades fa sig en bild med drottningen av "Beija Flor", sambaskolan som Edgars mamma var med i och som faktiskt vann hela paraden, lyckat!!

110107-92

Har har vi kvinnan i egen hog person i sin karnevalsdrakt, deras tema var Afrika..

110107-95
110107-94
110107-93

Bilder fran karnevalen.. mycket trevligt!
Tyvarr gor ju inte bilderna stamningen pa plats rattvisa..men kul var det. Nu kan man checka av karnevalen i Rio pa sin "att gora i livet lista".

110107-91

mat efter en heldag pa stranden... man fick hur mycke mat som helst for 30 kr, me like..

Nu lite vimmelbilder fran partykvallarna i Rio..

110107-90

jag och daniel i symbios, han ater kott ( jag vet inte nar pa dygnet som man INTE ater kott..) medan jag coolar ner mig lite i varmen..Jag har for mig att jag namnde i nagon tidigare blogg att jag var tvungen att kopa en sjal som jag anvant som "inte titta pa mig nar jag pissar pa stranden skynke", det ar den sjalen som Daniel har runt halsen pa samtliga kort..ischh..jag tror inte han var medveten om det..

110107-88110107-87

vi traffade tva syskon fran stockholm och hans pojkvan som jobbat pa grona lund, varlden ar bra liten va.. :P


110107-86110107-85

sen ser ni en strandbild, det ar fran strandpartyt vi hamnade pa, det var dar jag traffade dom har tva fina baddraktspojkarna, mycket fina ;)


110107-82

Jag flortade till mig en tartbit, det var grymt gjort av mig, trots att tartbiten var acklig..haha, jag stirrade sa mycket pa tartan pa bordet bredvid sa till slut sa fick jag en bit..haha

110107-81


Till sist en bild pa partyt i lapa dar vi var ute pa partaj..mycke folk vare..


Idag ar jag forkyld, darfor vart det ingen strand tyvarr, bade jag och Daniel ar lite dackade..men det gar nog snart over, nagon okanslig manniska sa att man inte ska kanna efter sa mycket..arrgghh
Emma du hade blivit stott som jag..haha..
Ikvall ska vi ivag till en annan stad med ett jattefint namn Vila Velha (later som Villa valley) och lyssna pa nar Edgars kusiner spelar na musik.. ska tydligen va jatteduktiga, later kul.. hoppas jag inte nyser ner hela publiken bara, det finns en stor risk..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ser ju riktigt brun ut på korten.(åtminstonde ett).Ni verkar ha det riktigt härligt. Skulle gärna
velat vara med.Längtar efter dig.

2007-02-25 @ 11:32:18
Postat av: Malin

Kul med massa kort! Hoppas du blir frisk snabbt, puss!

2007-02-25 @ 15:08:18
Postat av: Malin

Föresten, vilka läskiga baddräkts pojkar... men du ser ju glad ut iaf! Ja, jag säger då det...

2007-02-25 @ 17:34:21
Postat av: Mathias

Tjena syster! ser ut att ha det roligt, det är bra för när du kommer hem så väntar vardagen igen. Hi hi. Men passa på utav de månader du kan för de resterande 825 månaderna av ditt liv så är det JOBB JOBB JOBB JOOOOBBB som gäller. Vi syns snart tjing e ling

/Brorsan

P.s hälsa grabbarna att det är speedo´s som gäller i brasilien

2007-02-27 @ 18:41:42
Postat av: Carin

linda!!
din lyxiga spillevink!wow va gött ni verkar ha de.jag dreglade några deciliter under tiden ja kollade på bilderna..aah.helt ljuvligt.(å då syftar ja inte på dina skumma baddräkts-polare haha.)hjälp.jaa vad ska man säga,fortsätt njut av din resa så ska ja fortsätta drömma här hemma haha.
All min kärlek till dej!
/carra

2007-02-27 @ 19:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0