bilder..jihoo!

nu kommer antagligen lite bilder...
tyvarr endast bilder fran en mobilkamera och typ fran forsta dagen, men battre an inget...

110107-70

har ar vi i portugal, mellanlandade ju dar och sov en natt pa hotell, valdans lyxigt.. vi var typ dom enda som inte bar kavaj och klanning/kjol.

110107-71

har ar vi i rummet som vi bott i nu i Rio.. det ar alltsa jag och mina vapendragare Noomi och Daniel

110107-72 

vissa tyckte det var kul att ta kort mitt i natten..haha
fast det var inte det jag ville visa, utan jag vill att ni ska lagg marke till den sota/lilla/korta sangen som jag sover i, lagg marke till katten med den lilla bollen pa sangaveln..haha.. den passade mig perfekt!
110107-73

hur kanns det har da?

110107-74

det har da?


110107-75

grymma vagor, som jag tog med storm, eller okej, jag ljog, dom tog mig med storm. En liten stund var det en kille som forbarmade sig over mig och holl koll sa att jag kom upp varenda gang jag dok ner under vagen..haha.. han tyckte val att jag sag vek ut..tihi


110107-76

som sig bor efter en dag pa strande sa vart man rod...rod..rod...och rod..
brand med andra ord..


110107-77

har forsoker vi visa hur solen tagit pa oss, tittar man noga ser man en kant efter edgars badbrallor.. och jag..ja jag forsoker val bara se snygg ut..hahaha

110107-79

har var vi pa..jag vet att det ser ut som amerikansk linedance, men icket, vi var pa sista traningen for en sambaskola infor karnevalen

Pa tal om karnevalen, jag vet att jag borde skriva en hel blogg om den eftersom jag var pa den igar och det ar ju en hojdpunkt, inte bara for oss turister utan aven for brasilianerna (de flesta sjukskriver sig for att fa vara me och festa, sen forlorar de sina jobb for att de inte hade grund for sin sjukskrivning, berattade Edgars mamma) men jag orkar inte riktigt det. Jag sammanfattar istallet valdigt kort att det var helt makalost att se dessa drakter, byggnationer, laktarna smockfyllda med manniskor, hora musiken och se folk fran alla olika nationer dansa samba tillsammans : )
Tyvarr var jag sa sjukt trott att jag somnade sakert 10 ganger dar jag satt och tre ganger dar jag stod..
"Beija flor", den sambaskola som Edgars mamma var med i och som vi hade tankt vara med i var sista, den borjade tio over fem och slutade halv sju... det var en upplevelse...

party party


nu tar min tid slut, skickar fler bilder och skriver mer sen, alskar kommentarer sa skriv...

love och roger ut

Kommentarer
Postat av: Malin

Men vad roligt att till och med få se lite hur du har det! Mer av det säger jag! Samba på men glöm inte att sova så du orkar, men det gör du nog! puss på dig!

2007-02-20 @ 21:38:05
Postat av: Anonym

Sötsäng, och du, vilka härliga vågor! Känns bra att veta att det finns folk som ser till att du kommer upp ur vågorna igen. Ja, i Sverige är det snö och kallt, men det vet du ju redan. Njut njut njut! Och ta hand om dig min vän! Många kramar från Umeå!

2007-02-21 @ 17:54:22
Postat av: Emma

Ooh.. Det verkar ju fetingnajs det där!!
Men det är du värd min älskade vän. Njut allt vad du kan! Puss och kram från mig (här i ett -23 gradigt själevad)

2007-02-21 @ 21:51:17
Postat av: Anonym

Du fick en lång kommentar på din mail istället. =)Kärlek!!!

2007-02-21 @ 22:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0