En utvärdering eller fundering

Nån sade,

Det är det att drömmen om det sanna livet kanske inte ens är sanningen
och källan till kärlek kanske i själva verket är källan till fördärvet
Och det jag kallar lugn förkastas av alla andra och av skapelsen själv..

Vi sade tillsammans,

Att springa barfota och skratta högt i det morgonvåta gräset
att äta kakor som är bakade av sanden i sandlådan och tycka att det smakar ljuvligt när det knastrar mellan tänderna
det var då man hade krulliga skosnören som knöt sig själva
man hade inga problem i världen och världen var så stor att man inte ens brydde sig om att tänka på hur stor den var
back in the days.. det var ljuvliga tider

Vi försökte,

Mitt i allt kaos försöker vi peppa, peppa varandra, sitta på en brygga och andas frisk luft
man måste se det vackra, de små sakerna som gör det värt allt, försöker vi..
som vacker natur, som en skrattande bror, som älskande vänner som..

så föll den

jag kunde inte andas, jag hade aldrg sett något så vackert, jag tror det var ett tecken på att det vi pratade om var något att hålla fast vid, något att tänka på när allt blir sådär, när allt blir så tungt.. det är de små sakerna som gör det värt allt...allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0