hjälp, jag växer och växer..


1.60 cm, längre blev jag inte
 
men åldern den blir bara högre och högre

och när åldern ökar så ökar tydligen ansvaret man får över sitt eget liv

och ju mer ansvar man har över sitt eget liv, ju mer måste man bestämma och ta beslut om.. cheeses

ska jag köpa eldorados sylt som kostar 5 kr och smakar päckel eller bobs som är snordyrt men smakar ljuvligt?

ska jag snåljåpa nu i ett år för att få komma iväg 2 månader högst, eller ska jag lyxa och bara leva tills nåt bättre dyker upp?

ska jag ta lägenheten eller ska jag bo kvar?

ska jag ryta i och kanske förlora en vän, eller ska jag fortsätta som förut?

ska jag ta skor med klack, vara fin och kanske bryta foten på köpet, eller ska jag ta mina sneakers, inte vara så fin men kunna gå hem?


det är mycket att tänka på när man växer..


Joel: ja men kom hem då och bjud mig, jag lovar att jag kommer på stört  ; P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0