film med klös

ser på film, det är gripande
"world trade center"
mannen ligger under massorna av betong och cement, kippar efter andan, blundar, ligger plötsligt alldeles stilla..
indragen i stämningen och handligen flämtar jag
 "Nej !!dör han!!?" inte som att jag vill veta, bara att jag inte vill att det ska hända..
Lelle sitter bredvid, även hon indragen i spänningen, med ögonen uppspärrade, än fast hon redan sett den en gång, svarar entusiastiskt
 " nä, han vaknar snart med ett ryck"

kul å se film me dom som redan sett filmen och gärna delar med sig av som kommer att hända, haha

Idag är det påskafton och Jesus är död, men si du att de ä han inte, han återuppstod för ett antal år sen, å tur ä väl de, annars hade jag trott på en död religion å de ä ju inte så sunt kanske..

Jobbat hela dagen lång, å pengar det får jag, tralalalala
Men familjen äter gris.. saknar dom lite..
Men ruggigt roligt att jobba med Lelle idag faktis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0