det gör så ont i mig..

Som en pil skar det igenom mig när jag läste det, läste meddelandet som du skickat till mig..
Som en pil som borrade sig djupt in, in i mitt hjärta. Åh det blöder, det gråter, det skär..
Jag vet inte vad jag ska göra, för att få bort eländet, ställa allt till rätta, för att få dig att orka..


"Och du är det finaste jag vet
när allt annat här
är falskt och fel
och jag går bara ner mig

för det är så jag säger det
du är det finaste jag vet

När jag tänkte på dig,
kände du mig?
genom antennerna och satelliterna

När du låg på gatan medan rymdskeppen
sände meddelanden genom atmosfären
och världen förtjänar inte dig

För du är det finaste jag vet
när allt annat är här falskt och fel
och jag bara går ner mig
för det är så jag säger det
till dig
- du är det finaste jag vet

Allt roligt börjar och slutar med
att vi är nere och ute igen
(men vad behöver vi egentligen?)

Jag vänder om, hon bara ler
allén är inte så dålig ändå
när du går brevid
och det är så jag säger det… "

Kom ihåg att jag älskar dig, du är min ängel, min kärlek och mycket av det ljus som får mig att se klart och vilja leva. Jag går bredvid dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lindalindalinda. du vet, jag gråter när jag läser det här. du gör redan allt, så du vet det. du gör allt. tack.

2006-09-22 @ 15:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0