Ibland väljer jag att skratta...

Mikael Persbrandt är så otroligt rolig människa...
Jag ser på 45 minuter..
Han säger så dumma/roliga grejer..

Idag har varit en tumultartad dag, pratat med JT, även hälsat på några vänner som gav mig några bra råd.
 Nu måste jag alltså bestämma mig, min värld vändes upp å ner när det ställdes ett ultimatum på mig.
Jag har fått hemläxa också..

Som jag skrev i förra bloggen så var jag i Övik i helgen. Nu vet dom allt.. det känns väldigt skönt, dom är liksom me på hela grejen. Det gick lättare än jag trodde.. Ni är bra, älskar er!

Idag har jag skrattat så mycket, mest för mig själv..haha, kufiskt skulle ja säga.. jag har lagat Linas soffa idag, mycket händigt , när jag skulle sträcka mig efter en grej så råkade ja tappa fotfästet och liksom la mig över soffan, samtidigt som det hände så märkte jag att jag glömt svälja, så jag dreglade på golvet, det tyckte jag va väldigt festligt så jag skrattade länge å väl..

Jag tycker att alvedon har jätteroliga reklamer nu, dom som sitter i busskurerna osv. Det är bara en text, på en står det "Ursäkta, du har ditt paraply i mitt öga". Hahaha!! så kul.. jag skrattar alltid högt när jag far förbi dom..

Lina som jag bor med är så snäll mot mig, alltid, men en extra snäll grej är att hon gav mig en cd-skiva i måndags, Anna Ternheims nya.. tack tack tack!! Kärlek till dig!

Sen har jag fått tre andra cd-skivor idag, iofs brända, men ändå.. det trodde jag inte  ; )   Tack så jättemycket, det var väldans snällt!

Jag ska nog sova snart.. men jag ska se färdigt programmet med persbrandt, han ä otroligt festlig, det går ju inte att komma ifrån..

å glöm för allt i världen att det alltid är kul att få kommentarer, så kommentera mera =P

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha... Jag hade också skrattat länge och väl om du råkade lägga dig över soffan och samtidigt dregla på golvet!! Du är rolig Linda! Mer sånt till folket!

2006-10-18 @ 13:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0